2.9.10

evvel temas

Geceleri seveceğim bir begonya
Saçlarını tarıyor avucuma
Oysa belkidir nota
Kesin, keskin ve ince
Dünyaları bölüyor çiçeklerin evlerine

Gittiğim her selin öyküsü
Kızmayacaksın küçük çölüm
Avuçlarım saçık
Avuçlarım yastık
Biri olursa uykusuzluk gibi
Sonra koşarız sonra benim deliliğim
Karşılıklı dünyalar susup çok şeyler söyleyeceğiz
İstediğim değiller
Milyon küsür yılların tuzağı sen
O karanlık dizeyi okudun çocuk
O elmayı işledi dilin
Aklımdan geçiyorum
Bir bir geçiyorum aklımdan
Geçinemiyoruz senle, geçinemedikçe seviyorum.
Döküntü odalar konuşuyor
Şimdi dinle,
Dinle ki ben bir kısık neyim.

Sardı müzik
Uykuyu resmetsinler yumağı
Farz et ki çok yaşadım
Hapsolduk biz hoş bulduk evren
Nezle teşebbüsünün sessiz sonucu
Farz et ki hiç ölmedim
Sarhoşluklar içre
Dön cennet
Dön cehennem
Öpüşünde öncesiz temas
Parmak izinde ayna gözleri
Evvel zaman sözleri kesin
İnan ki ben hiç görmedim
Sonra başladı mı durmaz buradan
Uzakta saat kaç kaçırılan
Gittik süs şeyler içinde
Geceleri seçeceğim bir papatya
Bir dilenci ağacı sayfalarını döken
An evvel söylenecek çok şey
Şimdi söyle
Söyle ki ben senin neyinim
.


nihanaydın...*

Hiç yorum yok: