12.10.09

Canlı Naklen

Hep hayal ettiğiniz sıkı vücut,
Kullanması da bir o kadar kolay…
Dr. Ayşe, Memet amcayı evlenmeye ikna edebilecek mi?
Pıştcell’ in çekim gücü!
Mutluluğa varım dersen
Haftada üç sefer yapardık
Günde üç kereye çıktık seferlerde.
Yüzünüz dâhil bütün vücudumuzda
—Tipiniz, renginiz nasıl?
—Balıkesir’deyim diyorum.
—Ha, anladım ev hanımısınız.
İşte budur mucize cihaz
Boşanma davasında mal paylaşımı
Dünya ekonomisi tartışıldı
Seveni sevmeyeni herkese selam
Oldu mu annem? Oldum uha yatım?
Bi tanem!??
Yakışıklı olsun beni taşıyabilsin,
1 dolar kadar yeşilim 
En bana uzaylı yani diyebilirsin.
Kepek sorunu yüzünden teknoloji geliştirildi
,en azından bir yerde kesin,
Çarpışması sonucu 7 lokomotif devrildi
Tekstil krizde, konuklarıma sorun.
Bir şeyi daha şey yapacağım
Çok merak ediyorum sormak zorundayım
Gazeteci kararın bilinmediği bilgisine.
Teşekkürler iyi yayınlar diliyorum’ ayıbına uğranmıştır.
Küçülmeyle sonuçlandı 3. çeyreğinde
Konuşan askeri yetkililer tatbikatta
Bunları haftaya paylaşalım
Deneyimli magazinci sil beni
Bir çay içsinler şekeri
Ay ben mesajımızı verelim
Kabuğun altındadır o vitamin.

 


Nihan AYDIN ...*

Hiç yorum yok: