13.10.09

Alt Yazı Lekesi

Hiçbir şey sanıldığı gibi değil, 
di mi?
O eski zaman.
Her şeye bulanacak çokbilmiş alternatif açıklamamız
Var.
Parmaklarınızı sallayınız senkronize.
Duvar, çok kilo değiştirmekten iyice büzülmüş kadın eti. 
İşte ışık bana bunu yapıyor. 
Duvarın çatlakları yok, kadının çatlakları var.
Midem kasılıyor.
Benim de çatlaklarım var 
Hürmetle başımın üstünde taşıyorum.
Aklımın sınırlarında ıslak karıncalar 
Hız kesemeden öncesi kontak anahtarı
Hiçbir beklentisi olmayanlarınki gibi cesur
Yeni duş almış gözlerimse iki patlak lastik
Okulun bahçesinde söz atlardık ip.
Ondan korkuyordu işte küçük kardeşim
Büyük kardeşimse durmadan sorular
Aslında ikisinin aynı kişi olması garip
Panjurun içinde saklanmış karanlık adam
Düşün içinden büyüyen elleriyle gelmiş
Yüzü yok, sesi meteorolojik olayların hışırtısı.
Freud bizi affetsin bunun onunla hiçbir alakası yok.

Düşünce yazıyı alt etti.
Benim yerime sallan şokta gibi ve konuş
Parmak aralarından akarken lekesi
Kurtuluş
Hamlet’ in eline aldığı kendi beyniydi.


İçerden sesleri geliyor duyuyorum
Paranoyak bir ormanın yamyamları bunlar
Beni pişirip yiyecekler çiğ
Benden suşi olmaz
Soğan makasının üstünde çıldırıyorum
Nefes almak ne kadar da kararlı bir intihar
Susun,
Taklidimi yapıyorum.

 




Nihan AYDIN ...*

Hiç yorum yok: